نگهدارنده کیسه زباله مدل جدید

جعبه نگهدارنده کیسه زباله

نگهدارنده کیسه زباله مدل جدید

جعبه نگهدارنده کیسه زباله

هولدر کیسه زباله

جدید ترین محصولات | دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۰۹ ق.ظ

هولدر کیسه زباله با مدل های بسیار متنوعی در بازار موجود است، اما آنچه ما برای شما طراحی کرده و ساخته ایم با همه مدل هایی که تا کنون دیده اید تفاوت دارد، این مدل که از ورقه های چوبی ساخته شده اند دارای درب باز شونده است و می توانید به راحتی رول کیسه زباله را در داخل آن قرار دهید.

 

 

 

 

رول را در داخل سطل قرار دهید و دیگر همیشه سطل شما کیسه زباله خواهد داشت!!!!!

 

 

 

 

این هولدر کیسه زباله که از جنس ام دی اف می باشد در قسمت کف دارای چسب های دو طرفه می باشد، کافی است آن را به کف سطل زباله خود بچسبانید و با کشیدن لبه کیسه از داخل جعبه، کیسه را بر روی سطل فیکس نمایید، زمانی که کیسه پر شد آن را گره زده و از سطل خارج نمایید، کیسه بعدی به خودی خود بالا می آید حالا از محل خط چین جدا نموده و کیسه جدید را بر روی سطل فیکس نمایید.

 

 

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و خرید کلیک کنید

 اطلاعات بیشتر و خرید

 

 

 

 

 

 

 

این جعبه نگهدارنده کیسه زباله در هنگام خرید حاوی یک رول کیسه زباله 40 تایی است و دفعات بعد کافی است درب جعبه را باز نموده و رول کیسه زباله را در داخل آن قرار دهید. استفاده آسان و بهداشتی، قیمت مناسب، ساخت ایران و طراحی بی نظیر از دیگر مشخصات این هولدر می باشد.

 

 

 

 

 

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و خرید کلیک کنید

 اطلاعات بیشتر و خرید

 

 

 

  • جدید ترین محصولات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی